ارسال به تمام نقاط کشور

برای افراد زیادی پیش آمده که قصد انتقال بار از شهری به شهر دیگری را داشته‌اند و به دلیل مسافت زیاد بین دو شهر ماشین مناسبی را پیدا نکرده‌اند. در چنین مواردی حتی اگر فرد، کسی را برای این جابه جایی پیدا کند، علاوه بر مشکل هزینه، درگیر دغدغه امنیت و سلامت بار نیز خواهد شد.

موسسه حمل و نقل اروند بار کرمان انواع خدمات حمل اثاثیه و جا به جایی را شامل می‌شود و برای ارسال به تمام نقاط کشور آمادگی دارد. کافیست تا از طریق راه‌های ارتباطی با ما تماس گرفته و مبدأ و مقصد خود را مشخص نمایید.

یک فاکتور مهم برای ارسال به تمام نقاط کشور، انتخاب ماشین مناسب است. گاهی ممکن است حجم بار شما زیاد باشد و ماشینی پیدا کنید که وسایل به خوبی جا نشوند و مجبور باشید از

بخشی از آن‌ها صرف نظر کرده یا اینکه به صورت فشرده آن‌ها را در ماشین قرار دهید. یا پیش می‌آید که برای جابجایی یک یا چند کالا ناچار به استفاده از ماشین‌های بزرگ‌تر شوید.

موسسه حمل و نقل اروند بار کرمان برای شما این امکان را فراهم کرده است که متناسب با حجم بار خود، ماشین مورد نظر را انتخاب نموده و علاوه بر حفظ سلامت بار از پرداخت هزینه اضافی نیز معاف شوید.

علاوه بر این موارد اروند بار برای اطمینان خاطر مشتریان، تمام ماشین‌ها و بارها را بیمه بار و آتش‌سوزی کرده تا در صورت بروز هر گونه حادثه و خسارت به اثاثیه، فرصت جبران وجود داشته باشد.

مشاهده بیشتر مشاهده کمتر

تماس یا ثبت درخواست در سایت

1

مشخص کردن خدمت درخواستی

2

صدور بیمه نامه در صورت لزوم

3

تحویل بار در مقصد

4

تجربه متفاوت اسباب کشی

با وجود موسسه حمل و نقل اروند بار کرمان، ارسال به تمام نقاط کشور امکان‌پذیر بوده و نگرانی برای نقل و انتقالات بین شهری وجود نخواهد داشت. همچنین بسته‌بندی و جابه جایی اثاث و لوازم را نیز به عهده نیروهای ما واگذار کنید تا با استفاده از سلفون، پلاستیک حبابدار، پتو، کارتن، انواع نخ و طناب و … به صورت استاندارد این کار را انجام داده و همه کارها را طبق روال پیش برند.

هزینه تمام خدمات و امکانات این موسسه توافقی بوده و مشتریان با توجه به بودجه خود می‌توانند در مورد استفاده از هر یک از خدمات ما تصمیم بگیرند. شما می‌توانید در هر ساعت شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل سال برای ارسال بار خود اقدام نمایید.

کارشناسان اروند بار آماده ارائه مشاوره رایگان به مشتریان هستند تا با آگاهی کامل در مورد انتخاب خود تصمیم بگیرند و این موسسه را برای کمک انتخاب نمایند. فرآیند استعلام قیمت و ثبت سفارش نیز از طریق همین راه‌های ارتباطی برای شما عزیزان فراهم شده است.

پرسشی یافت نشد

"*" indicates required fields

ثبت بار بین شهری در کوتاه ترین زمان و با امنیت کامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *