تمامی خدمات در حوزه باربری

امروزه جابه‌جایی و حمل‌ونقل تبدیل به امری رایج و فراگیر شده است که همه افراد با آن درگیر هستند. این جابه‌جایی می‌تواند شامل اثاث‌کشی به دلیل عوض شدن محل سکونت یا محل کار باشد. یا اینکه می‌تواند خرید و تعویض وسایل ریز و درشت باشد. حتی بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌ها نیز به صورت روزمره نیاز به جابه‌جایی بارهای تجاری یا سایر محصولات خود دارند.

موسسه حمل‌ونقل اروند بار کرمان با هدف کمک به هم‌وطنان حدود ده سال است که فعالیت خود را در حوزه باربری آغاز کرده و در این سال‌ها با سعی و پشتکار توانسته اکثر جنبه‌های این شغل را پوشش دهد. تا جایی که امروزه می‌توانید برای صفر تا صد جابه‌جایی و نقل و انتقالات روی این شرکت حساب باز کنید.

اولین مرحله‌ای که برای دریافت این خدمات باید انجام شود، تماس با کارشناسان موسسه است. کارشناسان ما موظف هستند به صورت رایگان به تمام سؤالات و ابهامات مشتریان پاسخ داده و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

با مشخص شدن حجم وسایل و مسافت مورد نظر قیمت باربری به صورت توافقی مشخص شده و مشتری می‌تواند از سایر خدمات و امکانات جانبی موسسه با توجه به بودجه خود بهره‌مند گردد. اروند بار همه تلاش خود را به کار بسته تا روند مشاوره تا دریافت خدمات به ساده‌ترین شکل ممکن انجام شده تا رضایت مشتریان جلب گردد.

مزایای موسسه حمل‌ونقل اروند بار کرمان:

  1. بیمه بار و آتش‌سوزی برای بارهای بین شهری
  2. بسته‌بندی و ایمن‌سازی وسایل با کمک پلاستیک حبابدار، سلفون، کارتن و …
  3. ارسال انواع بارهای تجاری با کامیون‌های مخصوص و چادر دار
  4. نیروی کار ماهر و با تجربه برای بلند کردن و جابه جایی بار
  5. ارسال بار به اقصی نقاط ایران
  6. جابه‌جایی بارها در تمام ساعات شبانه‌روز و روزهای سال حتی ایام تعطیل
  7. نقل و انتقال حیوانات با مجوزهای معتبر دامپزشکی
  8. نگهداری و مراقبت از حیوانات در حین جابه‌جایی و طول سفر
  9. استفاده از ماشین‌های مخصوص برای جابه‌جایی اسب‌ها
مشاهده بیشتر مشاهده کمتر

تماس یا ثبت درخواست در سایت

1

مشخص کردن خدمت درخواستی

2

صدور بیمه نامه در صورت لزوم

3

تحویل بار در مقصد

4

تجربه متفاوت اسباب کشی

مشاوره رایگانی که ما برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ایم نه تنها به ارائه خدمات بهتر ما به آنان کمک می‌کند، بلکه باعث می‌شود آن‌ها بتوانند از بهترین خدمات با کمترین هزینه استفاده کنند. به این ترتیب سایر نگرانی‌ها و دغدغه‌های مشتری حذف شده و می‌تواند به درستی روی کارهای خود تمرکز کند.

شما می‌توانید در مورد استفاده از هر یک از این خدمات به طور رایگان از مشاوره‌های کارشناسان موسسه بهره‌مند گشته و با آگاهی کامل تصمیم‌گیری نمایید.

پرسشی یافت نشد

"*" indicates required fields

ثبت بار بین شهری در کوتاه ترین زمان و با امنیت کامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *