داشتن نیروی کار

حتماً برای شما هم مواردی پیش آمده که برای انجام کارهایی مثل جابه جایی وسایل، حمل اثاث، نصب و جداسازی تجهیزات، بسته‌بندی و … نیاز به کمک داشته باشد و به‌تنهایی از عهده آن برنیایید. در این موارد یک شرکت خدماتی یا موسسه حمل و نقل می‌تواند گزینه مناسبی برای حل مشکل شما باشد.

موسسه حمل و نقل اروند بار کرمان با داشتن نیروی کار متعدد، تلاش کرده است پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشد. این اشخاص در طول سال‌ها فعالیت در اروند بار توانسته‌اند به افراد زیادی در جابه جایی اثاث و لوازم کمک کنند. اگر فکر می‌کنید نمی‌توانید به درستی اثاثیه منزل یا محل کار خود را برای جابه جایی بسته‌بندی کنید، کافیست تا با یک تماس تلفنی از ما بخواهید تا نیروی کار با تجهیزات کامل برای بسته‌بندی را به کمکتان بفرستیم. نیروهای ما با استفاده از امکانات جدیدی مثل پلاستیک

حبابدار، سلفون، پتو، فوم، کارتن و سایر وسایل نظم دهنده، با سرعت و مهارت خاصی تمام لوازم شما را بسته‌بندی می‌کنند تا بتوانید با کمترین آسیبی آن‌ها را جابه جا کنید.

همچنین برای بلند کردن این لوازم و کارتن‌ها و جابه جایی آن‌ها تا ماشین حمل بار و تخلیه این لوازم از ماشین به مقصد نیز می‌توانید روی کمک نیروهای اروند بار حساب کنید. افرادی باتجربه جابه جایی لوازم شما را به عهده گرفته و به نحوی این کار را انجام می‌دهند که لازم نباشد چندین نفر را درگیر بلند کردن یک وسیله سنگین مثل یخچال بکنید.

مرحله بعدی اثاث‌کشی، انتخاب ماشین حمل بار و راننده مطمئن است. راننده‌های موسسه حمل و نقل اروند بار کرمان با داشتن گواهینامه‌های پایه یک و تجربه کافی در رانندگی، به شما این اطمینان را می‌دهند که بار شما در صحت و سلامت کامل به مقصد خواهد رسید. به علاوه که تمام ماشین‌ها و بارها توسط شرکت به طور اختصاصی با بیمه بار و آتش‌سوزی ضمانت می‌شوند.

مشاهده بیشتر مشاهده کمتر

تماس یا ثبت درخواست در سایت

1

مشخص کردن خدمت درخواستی

2

صدور بیمه نامه در صورت لزوم

3

تحویل بار در مقصد

4

تجربه متفاوت اسباب کشی

لازم نیست نگران هیچ‌کدام از مراحل جداسازی و نصب لوازمی چون گاز و یخچال و لباسشویی و تخت و … باشید. نیروهای ما در این زمینه نیز کار شما را آسان می‌کنند. کافیست در زمان مشاوره و صحبت با کارشناسان ما این مورد را نیز ذکر کنید. در این صورت افرادی را در کنار خود خواهید داشت که از عهده این کارها نیز به راحتی بر خواهند آمد.

هزینه تمام این موارد به صورت کاملاً توافقی بین مشتریان و شرکت مشخص می‌شود. شما می‌توانید برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس گرفته و پرسش‌ها و ابهامات خود را رفع نمایید.

پرسشی یافت نشد

"*" indicates required fields

ثبت بار بین شهری در کوتاه ترین زمان و با امنیت کامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *