حمل اسب های مسابقه ای

حمل‌ونقل اسب‌ها با هدف‌های مختلفی انجام می‌شود. مثلاً در زمان خرید و فروش اسب‌ها، برای شرکت در مسابقه‌های شهری و محلی، نقل و انتقالات به سایر پرورشگاه‌های نگهداری اسب و … نیاز به حمل اسب‌های مسابقه‌ای داریم.

اغلب برای حمل اسب‌های مسابقه‌ای از انواع کامیون و کامیونت‌های مخصوصی استفاده می‌شود که علاوه بر فضای کافی برای جا شدن اسب، از نظر دمایی و رطوبت نیز قابل کنترل بوده و تهویه مطبوعی داشته باشند.

علاوه بر ماشین، حمل‌ونقل اسب‌های مسابقه‌ای اصول خاصی دارد که برای جلوگیری از آسیب به این موجودات لازم است طبق اصول استانداردی صورت گیرد.

  1. انتقال اسب به داخل ماشین: بهتر است قبل از انتقال اسب، سیستم تهویه ماشین چک شود. قسمت آبشخور و علوفه اسب نیز باید مشخص شده و تمیز باشد. حالا نوبت آن می‌رسد که از طریق یک سطح شیب‌دار اسب را به آرامی به داخل کابین هدایت کنید و از راحتی آن مطمئن شوید.
  2. جابجایی اسب: هر چه مسافت جابه‌جایی بیشتر باشد، حساسیت بیشتری لازم است. سرعت ماشین نباید از حد مجازی تجاوز کند. زیرا علاوه بر اینکه ممکن است باعث صدمات جسمانی به اسب شود، حیوان دچار استرس و تشویش می‌گردد. برای جلوگیری از این حالت می‌توانید هر چند ساعت در بین حرکت وقفه ایجاد کرده و استراحت نمایید.
  3. رسیدن به مقصد: اگر تا اینجای کار نکات استاندارد را رعایت کرده باشید، با استفاده از یک سطح شیب‌دار به راحتی می‌توانید اسب را پیاده کنید. یک استراحت کوتاه پس از رسیدن و زمان دادن به حیوان کمک می‌کند تا کمتر دچار استرس شود.
مشاهده بیشتر مشاهده کمتر

تماس یا ثبت درخواست در سایت

1

مشخص کردن خدمت درخواستی

2

صدور بیمه نامه در صورت لزوم

3

تحویل بار در مقصد

4

تجربه متفاوت اسباب کشی

موسسه حمل‌ونقل اروند بار کرمان با آگاهی از تمام این اصول، آماده جابه‌جایی انواع حیوانات و اسب‌های مسابقه‌ای است. تهیه انواع ماشین‌های استاندارد با مجوز دامپزشکی یکی از اصول اولیه‌ای است که این موسسه برای چنین مواردی تدارک دیده است.

همچنین افرادی در موسسه برای چنین مواقعی آموزش دیده‌اند تا در صورتی که حیوانات خانگی دارید که در زمان اثاث‌کشی باید منتقل شود، یا جابه‌جایی اسب‌های مسابقه، در صحنه حضور داشته باشند و از این موجودات پرستاری کنند. وجود چنین افرادی در کنار اسب‌ها نه تنها باعث مراقبت و نگهداری بهتر می‌شود بلکه استرس و عواقب بعدی را برای حیوان به حداقل می‌رساند.

شما می‌توانید برای استعلام قیمت و دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس بگیرید. کارشناسان اروند بار کرمان آماده پاسخگویی به پرسش‌های مشتریان هستند تا هر زمانی که نیاز بود زمینه عملیات حمل‌ونقل و جابه‌جایی را فراهم کنند. در ساعات مختلف شبانه‌روز و ایام تعطیل نیز امکان انتقال درون شهری و بین شهری به اقصی نقاط ایران برای شما عزیزان وجود دارد.

پرسشی یافت نشد

"*" indicates required fields

ثبت بار بین شهری در کوتاه ترین زمان و با امنیت کامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *